Ez elgondolkodtató, mivel ezt a szakmai csoportot rendszeresen aprólékos egészségügyi vizsgálatoknak kell alávetni: Csak azok repülhetnek repülőgépen, akik a legjobb egészségnek örvendenek. Mi történt tehát? Sokan attól tartanak, hogy a Covid-oltások szerepet játszhattak a halálesetekben.
Maga a British Airways nem nyilatkozik a pilóták halálának okairól. Csak az esetek közötti összefüggést (pl. az oltás beadásával?) cáfolják a Twitteren keresztül.
Let me know if you find anymore out about this please. ?❤️?
— EyesOpen (@kmacbean123) June 17, 2021
Ez nem állítja meg a pletykákat - épp ellenkezőleg. A Twitter-felhasználók előtt sem ismeretlen az a tény, hogy a pilótáknak évente vagy 6 hónapos időközönként egészségügyi vizsgálaton kell átesniük:
Sadly four members of our pilot community passed away recently. Our thoughts are with their family and friends. However, there is no truth whatsoever in the claims on social media speculating that the four deaths are linked. Julie
— British Airways (@British_Airways) June 17, 2021
A pilóták minden évben orvosi vizsgálaton vesznek részt. Ez a vizsgálat kiterjed a szívre, a látásra, a hallásra, az agyra és így tovább. Egy bizonyos kortól kezdve 6 havonta kell elvégezni az egészségügyi ellenőrzést. Nagyon valószínűtlen, hogy ezeknek a pilótáknak bármilyen korábbi betegségük lett volna. Egyébként sok indiai pilóta is meghalt a közelmúltban!
Pilóta halálesetek Indiában is
Indiára való hivatkozásával a felhasználónak igaza van: csak májusban öt pilóta halt meg ott , más források 17 halálesetről is beszámolnak. Állítólag az emberek Covid-19-ben haltak meg, azt mondják. Indiában azonban már májusban meg kellett volna kezdeni a pilóták oltását - és az egyik érintett légitársaság azt mondta, hogy már beoltotta alkalmazottai nagy részét.
Továbbra sem világos, hogy az érintett pilóták nem sokkal a haláluk előtt kaptak-e Covid-oltást. Tekintettel az oltásokból eredő trombózisveszélyre és a repülés során megnövekedett trombózisveszélyre, sokan kényelmetlenül érzik magukat. A Reutersen keresztül egy "tényellenőrzésben" azt mondták, hogy az oltott pilóták halálesetei "nem ismertek", legalábbis a brit gyógyszerhatóság MHRA számára - ez sajnos nem jelent semmit.
Forrás:
********
Több ezer járatot töröltek, mert a beoltott pilóták megbetegedtek vagy meghaltak
DARCY SCHOENING
A Journal of Thrombosis and Haemostasis című szaklapban megjelent 2014-es tanulmány szerint a pilótáknál a gyakori és hosszan tartó légi utazás miatt megnövekedett a véralvadási problémák kockázata. A pilótákat arra ösztönzik, hogy legyenek tisztában a mélyvénás trombózis és a vérrögképződési problémák jeleivel, és tegyenek megelőző intézkedéseket, például használjanak kompressziós harisnyát és nyújtsák a lábukat a hosszú repülőutak alatt.
A Medical News Today 2021. június 15-én közölt egy tanulmányt, amely az AstraZeneca COVID-19 vakcinát kapóknál a véralvadás és az alacsony vérlemezkeszám megnövekedett kockázatát mutatta ki. Egyes tudósok feltételezik, hogy mivel az oltásban lévő etiléndiamintetraecetsav (EDTA) teljes testreakciót vált ki, amint az oltóanyag érintkezésbe kerül az emberi testben lévő vérlemezkékkel, az oltóanyag aktiválja ezeket a vérlemezkéket, aminek következtében azok megváltoztatják alakjukat és kémiai jeleket továbbítanak az immunrendszernek. Ezek a vérlemezkék a véralvadást szabályozó 4-es trombocita faktort (PF4) bocsátják ki.
Néhány embernél azonban egy meghatározatlan idő elteltével, véletlenszerűen a PF4 rátapad a vakcinára, és nagy "komplexek" képződnek. Mivel ezek a komplexek "ismeretlenek", az emberi szervezet ezeket a klasztereket fenyegetésként értelmezi. Így a szervezet immunsejtjei tévesen megtámadják a PF4-eket, megakadályozva, hogy azok megakadályozzák a COVID-19 vakcinát kapók egy részénél tapasztalt problémás vérrögöket.
A pilótáknál fokozott a vérrögök kialakulásának kockázata. A COVID-19 vakcinát kapóknál fokozott a vérrögök kialakulásának kockázata. A Reuter's és a Fact Checkers nem tudja elrejteni, hogy a megnövekedett kockázat a megnövekedett kockázat tetején potenciálisan katasztrófát jelent, de egyikük sincs tekintettel az emberi életre vagy az igazságra, amint azt a propaganda is bizonyítja, amelyet jelenleg percről percre gyártanak.
A Delta Airlines mostantól minden új alkalmazottjától megköveteli a COVID-19 vakcinát, ami potenciálisan a vérrögök és a halál kockázatának teszi ki a Delta alkalmazottait. Az American Airlines nem követeli meg a vakcinát, de egy nap szabadnapot és 50 dollárt ad a dolgozóinak, ha megkapják a vakcinát. A Delta vagy az American soha nem tesz említést a nem légi dolgozókra vonatkozó kockázatról, nem is beszélve azokról, akik sok időt töltenek a felhők között.
A British Airwaysnél legalább négy pilóta halt meg a héten, de a légitársaság azt szeretné, ha tudnád, hogy haláluknak semmi köze sincs egymáshoz; a Reuter's és a Fact Checkers keményen dolgozik azon, hogy eloszlasson minden olyan pletykát, miszerint a pilóták a COVID-19 vakcina miatt halhattak meg. A British Airways azzal büszkélkedik, hogy alkalmazottainak 85%-a be van oltva. A légitársaságok olyan gyorsan engedelmeskednek a COVID-19 vakcina narratívájának, hogy elfelejtik, hogy saját alkalmazottaik jóléte forog kockán.
A flightaware.com szerint évente átlagosan 120 000 járattörlés történik világszerte. Egy átlagos napon 329 járattörlés történik. Egy 2 napos átlag 658 járattörlést jelentene. De péntek és szombat (ER: 18-19.) között 3533 járattörlés történt. Ez 580%-os növekedést jelent a járattörlések számában az elmúlt 2 napban.
A Southwest a múlt héten több száz járatot késleltetett vagy törölt, és a törlésekért és késésekért számos problémát, például technikai nehézségeket és az időjárást okolta. Az American Airlines vasárnap bejelentette, hogy július közepéig több száz járatot töröl. Az American az időjárási problémákat és a munkaerőhiányt okolja az előzetesen törölt járatokért. A British Airways, amelynek legalább 4 pilótája halt meg a közelmúltban, több száz járatot törölt, de a héten több ezer alkalmazottját 85%-os fizetés mellett elbocsátotta.
Nem kell aggódni: ugyanazok az ügynökségek (a mainstream média, a Reuters és a tényellenőrzők), amelyeknek az a feladata, hogy a vakcina biztonságosságát és hatékonyságát vizsgálják a lakosság és a naponta 6 millió embert szállító pilóták számára, kizárták a wuhani laboratóriumi szivárgást és a 2020-as választások során elképzelhető választási csalást is. Ezek az ügynökségek csak azután változtatták meg álláspontjukat az egyik kérdéssel, a wuhani laboratóriumi szivárgással kapcsolatban, miután lehetetlenné vált, hogy ne tegyék ezt. Elképzelhető, hogy egy nap a média is megváltoztatja álláspontját a COVID-19 vakcinával kapcsolatban... amikor lehetetlenné válik, hogy ne tegye...
A pilóták már így is fokozottan ki vannak téve a vérrögképződés kockázatának; őket magas kockázatúnak minősíteni egy olyan vakcina esetében, amelynek ismert mellékhatása a vérrögképződés, nem félretájékoztatás. Ez tudomány.